luni, 13 septembrie 2010

Costesti, ei, noi...

Ei sunt supravietuitori, sunt pregatiti sa prinda in orice moment oportunitatile de supravietuire sa acapareze orice vulnerabilitate a societatii, mila, un portofel usor vizibil, curiozitate, pofte, orice e de vanzare, orice produce subzistenta.

Noi nu suntem ca ei, noi suntem buni, noi suntem atat de buni incat nu ne-am umilit cersind cu o mana atarnati de gatul mamei, nu ne-am riscat sanatatea ca prostii rascolind in gunoaie, nu am fost trimisi in zdrente si n-a ras nimeni de noi la scoala si mai ales nu am mancat toata bataia din lume pana la varsta de 10 ani.

Suntem atat de buni incat nu folosim pumnii ci persuasiunea, n-am furat-din principiu, pentru ca ne place o lume morala si pentru ca nu credem ca exista foame ci numai lacomie.

Noi suntem buni pentru ca am ales sa nu avem vietile lor. Suntem buni pentru ca am ales ca vietile noastre sa nu fie doar paranteze intre hectolitri de bere, tone de friptane si de kilometri-impins de sex. Suntem foarte-foarte diferiti intr-un mod ireconciliabil, rod al maculatei preconceptii...







Add Video









2 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Anonim spunea...

I saw this picture, made by you, here
http://noticias.uol.com.br/album/101021_album.jhtm?abrefoto=16
and i found it amazing. i kind of beauty, happiness, joy... great work. made my day better.
laine (from Brasil)